piątek, 31 maja 2013

Cytaty i Opisy - I.


Ty dajesz mi siłę, więc nie piję Red Bull'a.

On jest moim wszystkim. Bez Niego życie nie ma sensu.

Zdrowi psychicznie ludzie są nudni.

Jest tutaj zaklęta pewna magia, której nikt nie zrozumie.

Powiedz, że będziesz zawsze obok mnie, chroniąc me serce.

Mam taką osobę w życiu, bez której nic nie miałoby sensu.

Obiecajmy sobie, że nigdy się nie zgubimy.


Każdy z nas czeka na osobę, dzięki której poranne wstawanie z łóżka będzie miało sens.

Sa­mot­ność niszczy na­wet tych naj­silniej­szych.




Nienawidząc rzeczywistości.

Wszystko jest niepoukładane.

Samotnym można być nawet wśród ludzi.

Ile jeszcze mam na Ciebie czekać?

Dostrzegłbyś mnie w tłumie innych twarzy?

Co zrobić z myślami by tak nie bolały? 

Trzeba się nauczyć zapominać o cudzych obietnicach. 

Nie pozwól, aby wczoraj zabrało ci za dużo dzisiaj.

W złe rzeczy wierzy się bardziej.




Mogliśmy się nigdy nie spotkać.

Nigdy nie jesteśmy przygotowani na ważne chwile.

Nic się nie dzieje i to mnie boli.

Na tysiące godzin kilka minut szczęścia.

Czuję jak mnie zapominasz.

Myślami przytulałam Cię tysiące razy.

Mimo wszystko jesteś jedną z najważniejszych osób w moim życiu.

Taka maleńka cząstka mnie, która kocha Cię aż ponad stan.

Gratuluje tak zajebiście opracowanej metody na spierdolenie komuś życia.

Jesteś dla mnie jak tlen. Nie odchodź powoli przestaję oddychać.




Każdego dnia dziękuje Bogu, za to że Cię mam.

 Jesteś architektem moich snów, projektantem uśmiechu, wynalazcą szczęścia.

Zwykła ławka zmienia się w magicznie miejsce, gdy siedzisz tam z przyjaciółmi. <3

nie ma nic piękniejszego niż moment kiedy w życiu pierdoli Ci się dosłownie wszystko.

mów sobie o niej co chcesz, ale wskoczył byś za nią w ogień, sam wiesz..

to okropne, ale jedyny mężczyzna wart mojego uśmiechu nawet nie wie, że go kocham.

Bo prawdziwa miłość jest wtedy kiedy nie budzisz się z jego imieniem na ustach.. Tylko czujesz jego usta na swoich..

są takie smsy, których nie da się usunąć, mimo mijających dni, tygodni, miesięcy a nawet lat.. cholerny sentyment.

Chcę być jedyną, która sprawia, że jesteś szczęśliwy.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ;) Przydatne i w ogóle ;) Zmieniła bym tylko szablon bloga :D

    http://i-got-trouble-on-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powstawiałabym parę genialnych obrazków i byłoby genialnie xD
    Ale teraz też jest ciekawie. :p
    Zapraszam http://pieknoczytania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe i inspirujące teksty :) Świetny pomysł na bloga, będę wpadał częściej :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądajcie http://miloscitakdonasprzyjdzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń