sobota, 1 czerwca 2013

Cytaty i Opisy - III.


Nielegalne zjednoczenie serc.

Ona czekała, wierzyła, że się nie podda ..

To była ściema, ona tylko się zabawiała - bo przecież gra na uczuciach, to fajna zabawa ..

Ja wolę wiedzieć co warto, niezależnie od sumy, niezależnie od dumy.

To tylko krok, by granicę przekroczyć.

Mieli być tu, ale zgasło gdzieś ich światło.

Dajesz siłę, która nas buduje.




Muzyki dawka, bit w słuchawkach! <3

Nieśmiałość jest wielkim grzechem przeciw miłości.

Teoretycznie jesteś dupkiem, ale praktycznie całym moim światem.

Uśmiechamy się przez łzy kiedy przeklinamy się nawzajem.

Paradoksalnie jestem wulgarna i chyba z każdym dniem bardziej chamska.

Zagubiona księżniczka w świecie zawiści sama zaczęła zazdrościć.

Technologia środkowego palca.

Czasami mam ochotę iść w cholerę, ale nie wiem którędy ..

Twój wzrok sięga za wysoko, a ja jestem przecież taka mała.

Kocham Cię. No i kto teraz jest hardcorem.?

Jeśli nie chcesz mnie skrzywdzić, odejdź.



Gubiąc gdzieś po drodze sens deszczowych słów.

Patrz uważnie i przestań wierzyć w jego bajki.

Każde szczęście jest pragnieniem nieszczęścia.

Szczęście to dobre zdrowie i zła pamięć.

Niepełne szczęście to tak jak urwany pocałunek.

Nie pozwól, aby Twoje marzenia zarosły chwastami.

Szczęście to sposób patrzenia na świat.

Na samotność nie skazują człowieka wrogowie, lecz przyjaciele.

Nie musisz być idealny, bądź wyjątkowy. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz