niedziela, 2 czerwca 2013

Cytaty i opisy - IV



Nie do wiary jaki świat jest duży i jak z tego nic nie wynika.

I znów zamykam zmęczone powieki, które za dużo ostatnio widziały.

Bądź dobrej myśli, znajdź swoje miejsce, gdzie czeka ktoś bliski i jego serce.

Mam dla kogo być, dla kogo walczyć, dla kogo zostać tu, by razem móc znów marzyć.

Obiecaj mi, że nie muszę się niczego obawiać, że będziesz szczęśliwy, obiecaj mi proszę.

Życie to nie 'playboy' z dobrą dupą na okładce.



Nie ma w życiu rzeczy złych, myślenie czynie je takimi.

Parę razy w życiu miałam farta, miałam to ostatni raz to była szansa.

Osoby, których potrzebujemy najbardziej są kilometry stąd.

Patrzę wstecz i oceniam czy tak bardzo się zmieniłam.

Nie mów, że opuścił Cię przyjaciel, bo jak Cię opuścił wcale nim nie był.

Łzy to słowa, których człowiek nie potrafi wypowiedzieć.

Zamknąć drzwi i pozostawić po sobie wiele niedopowiedzeń.

Myślę, że pewna część mnie zawsze będzie na Ciebie czekać.



Wypijmy za wszystkie te złe chwile, by w przyszłości nie było ich aż tyle.

Związek złożony jest z dwóch osób, ale niektóre szmaty nie potrafią liczyć.

Pamiętasz.? Mieliśmy przetrwać wszystko.

Serce ma swoje racje, których nie widzi rozum.

Ty masz ją, ja mam jego. Ale obydwoje chcielibyśmy mieć siebie.

I tak po prostu, z dnia na dzień przestali dla siebie istnieć.

Pierdolę te złe dni i tych ludzi, którzy się do tego przyczynili.

Są rzeczy, których chciałabym nie pamiętać, ale żadnych z nich nie da się wyrzekać.

Wiem, że sama zabrałam swe marzenia i wstąpiłam w mgłę.

Chcesz to zajrzyj głęboko na dno mojego serca, zobaczysz tamtych ludzi, tamte miejsca.

Myślę wieczorem co z nami było. Pożądanie, czy może miłość.

Nie myśl o przyszłości, ogarnij rzeczywistość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz