piątek, 7 czerwca 2013

Cytaty i Opisy - V.



I nagle zdajesz sobie sprawę, że to nie była tylko miłość. To było całe Twoje życie.

Życie grozi rozstaniem, ale śmierć łączy na zawsze.

Właściwie to nie istnieję, ale kto powiedział, że nie mogę być na zawsze.?

Dlaczego serce kocha tylko to, co może stracić.?

Nie każ mi czekać.

Bo tak naprawdę jedyna droga do tajemnicy prowadzi przez rozpacz.

Dla niej samotność była jak anihilacja. Przy anihilacji zanikają dwa istnienia.

Nie rozumiem życia, bo ciągle mnie unicestwia.



Diabeł nie tkwi w szczegółach, lecz w bólu.

Nigdy nie jest za późno, aby zmienić swoje życie.

Nie umiem umierać. Przecież umieram pierwszy raz.

Twój głos wypędził ze mnie cały rozsądek.

Bałagan pozostanie, a w nim ja.

W naszym milczeniu jest zbyt wiele krzyku.

Ja się nie boję powiedzieć prawdy, tylko wy boicie się jej wysłuchać.

Nie zastanawiaj się nad problemem, myśl o rozwiązaniu.

Kłamstwo jest jedyną ucieczką słabych.



Pamiętam wszystko, ale nie wszystko rozumiem.

Nawet nie wiesz, ile rzeczy mówię Ci w myślach.

Udając, że wszystko jest w porządku , nie dajesz szansy sobie pomóc.

Nieważne czy to miłość, czy przyjaźń. Pamiętaj, aby o nią dbać.

Fałsz ludzkich spojrzeń.

Chodź, namieszam Ci w życiu.

Chciałabym żeby to życie miało problemy ze mną, a nie ja z życiem.

Tam gdzie stawiam przecinek, już dawno powinna być kropka.

Przepraszam za to, że ranię tak wiele osób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz